Ahmen ni vet..

Hola! Har inte skrivit sen i lördags förmiddag så jag tänkte uppdatera lite snabbt nu innan jag ska dejta kudden. I lördags firade vi som sagt Line, det blev sådär härligt spårat som det ska vara när man fyller år. Mer detaljer ska jag inte gå in på idag! Annars har det väl inte hänt något speciellt, bortsett från att jag börjar komma igång med träningen igen och det känns så satans skönt. Blir automatiskt mycket piggare och när man frossat en hel sommar utan att träna ett dugg, så märks resultat fort! Inte än, men det kommer! ;)

Den här veckan slutar vi senast 12 varenda dag så det känns som att vi har helg hela veckan. Idag efter skolan åkte jag och Nathalie hem till mig och åt lunch, sedan till UMO, vidare hem till Nathalie för att titta på film och MITT I FILMTITTANDET kommer Flow hem till Nathalie med en chipspåse! Vilken jävla tjej det där!!!! Iallafall, och till slut hamnade vi i kyrkan för att gå på ännu en gudstjänst. När jag kom hem surprisade mamma mig med donken vilket inte var helt fel! Det var väl min dag kortfattat, mer orkar jag inte skriva för tillfället.

GOD NATT KÄRA LÄSARE ♥
(Ursäkta mig för ett virrigt inlägg, men det är just vad jag är idag. Virrig)


Today today today today today today today today

Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

nej vad söt!

2011-09-21 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0