Tidsfördriv



VEM


Vem är i rummet med dig? Förevigt ensam
Vem fick du senaste sms av? Samuel
Vem tänker du på nu? Mig själv
Vem pratade du senast i telefon med? Samuel
Vems hus var du senast i? Simons
Vem önskar du var med dig nu? Alla mina närmaste
Vem är din favoritsläkting? Mina kusiner - Josefine Cissi och Julia. Tycker jättemycket om alla, men de har jag absolut bäst kontakt med utanför vår "lilla" familj!

 

VAR


Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Salt, H&M?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Köpt någonstans i Afrika faktiskt
Var åkte du senast bil? Hem? Minns inte

 

VAD


Vad åt du senast? Fil & flingor
Vad drack du senast? Saft
Vad är det för färg på dina byxor? Har inga byxor hihi
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina jeans som ligger på golvet
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? På kläder är det brunt, vitt och svart. Tråkmåns!
Vilken film såg du senast? Oceans
Vad hör du just nu? Musik, Skrillex - First of the year

 

HAR DU NÅGONSIN


Sovit i någon annans säng? Menjaaaa
Hånglat på en bio? Jajemen
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Haha si
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Haha "näe"
Målat om ditt rum? Yes!
Dansat framför en spegel? Varje dag
Fått hicka? Hela tiiiiiiin
Dumpat någon? Jaaaa
Stulit pengar från en kompis? Åh nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Taxi =)
Varit i slagsmål? Njaaee
Smugit ur ditt hus? Yes sir
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Mm
Hånglat med en främling? Jaaarå
Älskar eller saknar någon nu? Varenda dag


Kommentarer
Postat av: ->

vad snuskigt fin du är :$

2011-09-22 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0