12 FAKTA

1. Jag har varit lyckligt kär en enda gång av x antal förhållanden, och det varade nästan hela den här sommaren.
2. Jag tål allt förutom ananas, men jag klarar inte av blodpudding, lakrits, tomat, ketchup (!!!) och jag har just lärt mig att äta ost.
3. Många ser mig som ett riktigt fetto för att jag är hungrig konstant och älskar mat över huvud taget. Men det är en sida av mig och älskar folk mig, då älskar dom det! ;)
4. Jag har gått till psykolog i cirkus ett halvår för ungefär 3 år sedan, och det är det jag siktar på att bli när jag blir äldre!
5. Jag har två storesystrar, Elin och Linda. Ingen utav dem bor hemma, Elin är 17 och Linda är 34. Världens bästa dessutom!
6. Jag har lätt för att falla för charm, men svårt för att fastna vid folk.
7. Jag går sista året i grundskolan i Skärgårdsstadsskolan som ligger här ute på vischan.
8. Jag tål inte när folk rör vid min hals eller nacke. Jag litar inte ens på mig själv vid det området. Det är bara en riktigt obehaglig känsla jag får varje gång någon kommer nära min hals med händerna. Pussar på halsen är däremot det bästa som finns!
9. Jag tycker att utstrålning är det vackraste som finns, oberoende på hur runt ansikte man har, vilken storlek man har, hur onöjd man är med sina tänder osvosv. Du blir automatiskt mycket mer lysande och uppmärksammad när du sträcker på ryggen, ler naturligt och tänker att hela världen kretsar runt dig vissa stunder! Egoboost!
10. Jag är en väldigt glad och social människa som lärt mig att vara mig själv i alla stunder, vilka jag än är med och vart jag än är. Får ofta höra att jag alltid ser så glad ut och är så sprallig, det gör mig så glad!
11. Jag får höra många gånger om dagen hur virrig och glömsk jag är, vilket jag kan förstå! Mitt lokalsinne.. Nej, jag har inget lokalsinne. Och mitt minne är som en guldfisks. Jag glömmer alltid bort saker hur ofta än människor påminner mig, och jag tappar bort en jäkla massa saker hela tiden. Kreditkort, jackor, Ipod, legetimation, västar, nycklar, mobil och en massa mer har jag lyckats slarva bort fleeera gånger.
12. Jag älskar mina vänner och tror att jag kan ha världens bästa. Alla är så olika på alla sätt men ändå så har vi tjejer hållt ihop sen en lång tid tillbaka. Utan dem hade jag absolut inte varit den jag är idag. Ni gör mig brudar!
13.
Sist, men fan inte minst.. Kungafamiljen i mitt hjärta förevigt ♥


Maria Nordqvist i ett nötskal. Blond femtonårig tjej i sina bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0