Bara för att

Hej bois! Shit vad jag är snäll mot er som bloggar över huvud taget, för jag är verkligen inte ett dugg sugen. Jaja! Veckan hittils har inte varit speciellt spännande. Träffade Emil i måndags, han hämtade mig i centrum och så åkte vi hem till honom och kollade på två filmer. Åkte ner till centrum igen senare på kvällen och käkade sushi. I tisdags och idag har jag varit på gudtjänst och idag även SKUM, alltid lika trevligt! I kyrkan känner jag mig verkligen som hemma at the moment, alla är sig själva där och det känns som att man lär känna nya personer varenda gång man är där. Mina ledare tycker att jag borde bli ungdomsledare nästa sommar för konfirmationsgrupper och så, det kan vara jätteroligt men vi får se hur det blir med den saken.

Resten av veckan får vi se vad som händer. Helgen är halvt planerad med lite spex och lite mamma, vi ska nog hitta på något roligt om det blir som vi tänkt. Nu ska jag duscha och sedan lägga mig under mitt varma täcke, helt själv. Standard. Men idag bryr jag mig faktiskt inte för jag är så sjukt jäkla trött. Ha det bra, vi hörs! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0