Värdelöst

Hej mina trogna läsare. Orkar egentligen inte blogga, men nu när jag kommit igång igen så måste jag väl fortsätta. Jag ligger hemma i min säng idag, tror jag håller på att bli psykiskt sjuk eller något. Så det blev ingen skola idag. Ska fortsätta med det jag gör bara, ligga under täcket och tänka. Emelie och Nathalie kanske kommer förbi efter skolan beroende på om jag orkar. Men jag hoppas det, för jag vill det.

I lördags var det ju meningen att jag skulle hitta på något kul med tjejerna. Vi åt middag tillsammans och hade det jättemysigt, men det slutade med att en vän hämtade mig och så åkte jag hem till honom och grät ut, dom andra gick till festen som vi skulle på. Men det var mitt val att åka därifrån och jag ville absolut att dom skulle gå dit, hoppas ni förstår det. Jag har underbara vänner, dom fanns för mig hela kvällen innan jag åkte.

Egentligen så hatar jag när människor skriver och publicerar sina problem på internet, och det gör jag nästan aldrig heller, men ni har ingen aning. Iallafall, just idag orkar jag inte bry mig alls. Bloggen kan jag trots allt alltid vända mig till när alla går i skolan. Jag har aldrig sagt att ni läsare behöver bry er, jag vill inte heller ha erat medlidande. Jag vill bara skriva och dagböcker är inte min grej. Så nu får ni välja om ni vill läsa eller inte. Antagligen så har ni läst nu eftersom ni just nu sitter och läser här på nedersta raden. Haha. Kul. Skitkul faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0