Happily ever after

Gårkvällen vart lyckad! Hade skitkul, lärde känna nya människor osv. Bra drag! När jag och Emelia lyckats ta oss till Skärgårdsstad senare så gled vi förbi skolan en sväng och bjöd in oss själva till grabb lan! Killarna i vår klass hade lan i skolan men klart vi var välkomna! Så där hängde vi en stund, sen tog vi oss hem till Emelia och somnade nästan direkt.

Just nu sitter jag hemma all by myself och pratar i telefon med Chrille medans jag väntar på Prill. Klarar inte av ensamhet, får ångest. Förra gången jag var ensam hemma klippte jag av mitt hår, en del av det iaf. Sjuk i huvudet skulle jag vilja säga.

Vi får se vad som händer senare men jag kanske stannar hemma, är jävligt seg efter igår. Här får ni iallafall tre bilder från gårkvällen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0