Sugna?



Denna ur snygga tjej heter Emelia Ljung (finns på Facebook), född år 1996. Mörkhårig men ska snart bli lite ljusare. Cirka 1.66 cm lång, schysst röv, smal men kurvig, grå/blåa ögon, mellan långt hår (hårförlängningen dyker upp ibland). Jag skulle vilja kalla henne för min partybror. Hon vet hur man släpper loss, älskar att dansa och hångla. Inga könssjukdomar etc. Gymmar med jämna mellanrum, är ute och springer ibland. Tar inga droger, bara en jävla massa vitaminer varenda morgon... Jävligt jobbigt om du frågar mig. Hon tycker om att ta hand om folk, senast imorse gjorde hon frukost till mig och väckte mig när hon var klar. Vilken stjärna! Den gosigaste vännen jag har skulle jag nog också kalla henne. Är beredd på att göra det mesta, att mysa eller spåra går nog lika bra. Flexibel så att säga! En riktigt underbar tjej som är lika fin på utsidan som på insidan. Avundsjukan flödar från min sida. Är ni intresserade? Lägg till henne på Facebook och ge henne en massa komplimanger, eller skicka ett meddelande till mig för mer information. Mitt namn kan ni! Lycka till nu boys!


Kommentarer
Postat av: Matthias

interesant! :)

2011-11-20 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0