Sleep tight my love

Hej gullet! Ligger i min säng nu och är redo för att sova, tänkte bara uppdatera lite här först. Idag gick jag till skolan, det gick bättre än väntat. Det kändes mycket bättre att ha människor kring mig än att ligga ensam hemma och tänka för mycket. Efter skolan åkte jag och Emelia och fikade, hur mysigt som helst. Sen gick vi till kyrkan och myste vidare där en stund. Jag kom hem vid åtta och käkade, duschade osv. Börjar känna mig levande igen i vilket fall som helst och nu känns det inte allt för jobbigt, och det tar jag vara på för det kanske bara är just nu. Kändes skönt att prata ut med en riktig vän idag, för jäklar, det behövdes. ♥


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0