Saturday night fever

Heybabes! Tänkte dra mig utåt nu, ska äta middag med mina älsklingar! Fira att Emelie är hemma, det ska bli så kul att få träffa henne! Sen ska jag förmodligen träffa Simon också. Ska gå till bussen om cirkus en halv timme, så nu ska jag skynda mig lite och packa min väska och sånt. Men först måste jag bara berätta att jag tjänade 500 kronor idag! Woop woop, jag som aldrig har pengar! Krattade hela tomten, med hjälp av mamma iofs, men det tog 3 timmar... Jävligt jobbigt, men absolut värt pengarna! Nu ska jag dra mig. Vi hörs förmodligen mot natten!
Ha en trevlig lördags kväll! ♥


Life ain't that good that it's worth dying for, but baby I'll always take a bullet for you.

Kommentarer
Postat av: Jw

om texten under bilden är till mig, ville jag bara säga DETSAMMA BITCH <3<3<33<3<3<3<3<33<<3

2011-11-05 @ 17:38:54
URL: http://linejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0