Plugg

Helloooo! Bloggar just nu från min pappas iPad, min dator är nämligen inlämnad på lagning. Musen fungerar inte och en tangent är borta... Har ingen aning om vart den har sprungit iväg. Iallafall, första gången den är inne på lagning, har haft den i 4 år så jag är kind of stolt. Mina saker brukar inte hålla längre än ett halvår hehe. Iallafall så är det därför jag inte bloggar på några dagar.

Idag är jag... Glad? Tiden kanske läker sår trots allt. Jag hoppas det håller i sig och att det här blir lättare än väntat. Nu har jag dock en hel kvälls råpluggning att se fram emot, wiho. Har franska prov imorgon och en massa inlämningar. Men det får gå som det går, gör mitt bästa. Har trots allt en hel termin till i grundskolan som jag kan ta igen på. Tänkte inte söka in till Viktor Rydbergs ändå, det finns ju inte ens med på kartan. Ska prata med SYV i veckan och se vart det leder mig. Blir nog någon Sam linje, verkar smart. However så ska jag inte prata om skolan mer för nu stressar jag upp mig själv. Nuuuu ska jag leta efter någonting att äta sen ska jag lägga mig i soffan och läsa franska. Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0