Goodmorning gorgeous!


Jag älskar mitt liv! Älskar älskar älskar älskar allt! Och jag måste be om ursäkt för min värdelösa "bloggning" om man ens kan kalla det för det. Det var cirkus en månad sedan jag bloggade sist men det har hänt en hel del nu på senaste tiden. Allt har gått fram & tillbaks, med Jonathan och alltihop egentligen. Jag har inte mått så bra, men det hindrar mig inte nu. För nu ska jag ta igen! Allt det roliga jag missat, allt det underbara som funnits rakt framför ögonen på mig men som jag undvikit då jag bara sett honom. Jag har tagit ett stort kliv fram nu bara genom att sluta med mina P-piller. Det var en vana när jag hade pojkvän och den har jag slutat med nu. Jag kanske är den enda i världen som tycker det var jobbigt, vad vet jag. Men nu känner jag att jag är back on track igen och det är bara att leva på som innan. Om inte ännu mer. Jag har även bytt rum, fixat om i stort sätt allt. Det känns som en ny start, allt!

At the moment sitter jag i min soffa med Prill och vaknade i stort sätt precis. Vi ska la ner och käka frulle snart och sen ska vi kanske åka till den gym och bygga lite muskler, bränna lite fett etc. Och ikväll ska jag förmodligen träffa Emil. Jaja, vi hörs senare! Jag ska bli bättre på att uppdatera, allt har bara varit asknas och just då kom bloggen i sista hand. Byebye beautifuls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0