Be strong girl

Heybabes. Ligger i min soffa just nu, kollar på någon jävla debatt på tv... Inte så intressant. Har pluggat lite ikväll, gjort en läxa tills imorgon osv. Tycker jag har varit duktig den här veckan med plugget, vilket jag egentligen inte alls borde orka med. Är stolt över mig själv på den fronten, har verkligen kämpat ut i det sista de här senaste dagarna. Jag kan om jag vill, därför ska jag vakna nu. Welcome to reality, har legat i koma på ett psykiskt sätt större del av 2011 och jag ska göra det bästa av det som är kvar. Bio med tjejerna imorgon. Konfirmering på söndag. Skrillex på måndag. Peppppppp. ♥


Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Vill du veta vad jag heter? Bry dig inte det är inte det som är det viktiga! :)

Är ni typ tsm igen? AAAAAW GULLIGT!

2011-11-17 @ 23:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0