Where the story ends

Hellooooo, nu är jag hemma! Har varit en jävligt jobbig dag i skolan idag.. Började 8.15 och slutade 15.30, så segt.. Efter skolan gick jag iaf hem till Jonathan på direkten och myste med han i några timmar. Vi pluggade lite, kollade på någon sjuk skräckis och ja, gosade! Hatar ordet så var tvungen att skriva det. Hehe, men nu ska jag fortsätta med pluggandet och sen skriva min önskelista! Det är två månader kvar till jag fyller år men ändå! Tror jag går ut med min hund lite senare också, klarar knappt av att sitta inne en hel kväll längre. Men nu ska jag sluta babbla och göra lite nytta. Vi hörs senare! Slänger in ett inlägg till om två minuter också. Puss!


Norrland 2009 var fantastiskt. Norrland 2010 var bättre.
Norrland 2011 kommer att bli bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0