We wont back down



Hej baby's! Skriver ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen. De dagarna man känner för att blogga finns det självklart en massa annat som ska göras före det, men nu tar jag det här före!

Idag kom jag till skolan vid nio, fast vi började egentligen tio fick jag reda på då.. Roligt att någon berättar det för mig! Det uppskattas vänner! Nejdå det var helt okej ändå. Efter skolan tog jag bussen hem till Emelie där vi var i några minuter innan vi gick ut igen. Vi gick till Tommys och käkade och bara pratade om allt vi missat då vi inte har träffats. Lika mysigt som vanligt! När vi kom hem till henne igen så satte vi på en film och båda somnade lite halvt efter ett tag. Tog en buss hem runt sju och käkade, kollade på tv med mamma och gick ut en sväng efter det.

Imorgon ska jag träffa Jonathan, han ska hjälpa mig att plugga faktiskt! Vi får väl se hur det går haha.. Wellwell det löser sig. Men NU ska jag hoppa in i duschen, sen blir det ett eller två inlägg till innan jag ska sova! Pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0