Bara för Emelie Persson!

Hej sötnosar! Kom just in efter att ha varit ute en sväng med Flow. Idag har jag varit i skolan hela dagen, haft ett NO prov och lite sånt. Det gick helt okej, kunde gått bättre och kunde gått sämre. Jaja, en gång är ingen gång!

Jag slutade lite tidigare än alla andra idag pga att jag skulle in till centrum för att ta min sista Gardasil spruta, mot livmoderhalscancer. Det gjorde jävligt ont säger jag bara. Skönt att alla är tagna nu iallafall! Efter det tog jag bussen hem till Jonathan där han och Victor var. Vi stog ute ett tag och sen gick vi in och kollade på Bert hahaha.. Så go, han den där Bert! Jaja, efter ett tag kom Emil dit också. Vi dega framför tvn ett tag och sen gick jag upp och myste med Jonathan och de andra drog. Tog en buss hem vid sju och käkade, sen mötte jag Flow as usual.

Har som sagt redan planer för helgen, vilket känns skönt på ett sätt. Tror jag ska mysa hos en kompis med några andra tjejer på fredag, grillkväll och bada i jacuzzi? Ganska schysst! Ååååååh, skoldagarna äter upp mig inifrån.. Jag orkar knappt mer. Ser inte fram emot att gå till skolan på samma sätt som jag gjorde förut utav vissa anledningar. KNAS I FÖRORTEN GRABBAR, nu ska jag sova! Godnatt babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0