That's so interesting

Har inte så mycket att säga om dagen.. Efter att ha varit med Jonathan igår så mötte jag Prill runt 00.00 tiden och så gick vi hem till mig efter ett tag. Det blev nästan sängen dirrm0de, var så jävla slut! Imorse vaknade jag iaf upp bredvid en glad Prill. Gick ner och käkade frulle, duschade, fixade oss och allt det där tjejer gör på morgonen. Tog en buss till centrum vid två och hade konfirmationsträff klockan tre. Det var faktiskt helt okej, umgicks med lite olika personer. Efter det gick jag, Nathalie, Sofie och Simon till Golden och käkade. Tog en buss hem vid åtta och ja.. Finns det något mer att säga?

Resten av kvällen har jag bara tagit det lungt och kollat på film med mina folks och min syster som förresten har kommit hem nu för att stanna över sommaren! ♥

Nu ska jag sova, ska orka upp imorgon också.. Godnatt sötnosar! Förresten, jag klarade uppkörningen! Wiiiiiiiiiie jag är så glad!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0