Dirtytalk

Heybaaaaaabes! jag bloggar ju verkligen aldrig.. Men jag glömmer ju nästan! Inte bra, det får vi försöka ändra på! Eller hur sötnosar? Ikväll var det tänkt att jag skulle vara hemma hela kvällen och försöka plugga lite teori, har uppkörning i trafiken med moppen imorgon.. Är jävligt nervös, menmen. Men så blev det självklart inte, klarar inte av att bara sitta hemma en hel kväll. Så jag tog moppen ner till stranden med Linnea och Flow och bara satt där ett tag, sen åkte vi hem till mig och myste framför en film. "Human trafficking" hette den tror jag, filmtips!!!!!! Jätte sorglig men jätte bra film. Kvällen imorgon kommer spenderas med Jonathan hemma hos honom, myyyys ♥

För övrigt så åker jag till Grekland om exakt en vecka. Är gaaaaaaaaalet taggad, en jävla massa värme, sol och bad! Åh, kan knappt vänta.. Två hela veckor. Fyyyy vad härligt. Kommer hem 2 dagar innan min pojkväns födelsedag, timat eller?


Nu ska jag iallafall lägga mig i sängen. Eller jag ligger redan i sängen, men jag ska stänga ner datorn.. Om ett tag! Ska upp halv sju imorgon, wiiihoooo.. Nej, men vi hörs säkert imorgon! Stay tuned babys. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0