WALLANDER

Hallå folket, detta blir ett supersnabbt inlägg för jag har bråttom till soffan. Wallander ni vet! Tänkte faktiskt bara uppdatera lite, skriver ju nästan aldrig. Idag var jag på bio med mamma, vi såg på Black swan. Den var bra men lite jobbig att se, obehaglig typ. Innan det var jag och träffade min älskling Julia för första gången på hela lovet, jätte mysigt. Vi käkade på Subway och åkte sen hem till henne och myste. Igår var jag med lite brudar först och bara umgicks, sen åkte jag och Flow hem till Emil med han och Jonathan. Sov hos Flow och ja, det var de senaste två dagarna! Imorn blir det skola, är inte så taggad men så får det vara.

Men vi hörs hörni, har jätte bråttom nu! Puss ♥
(Förresten ska jag ändra det fula typsnittet jag har på bloggen nu så fort jag hinner)


Kommentarer
Postat av: hanna

när ska du ha bloppisen?

2011-03-07 @ 21:52:53
Postat av: amandaaa

svar på ditt cry, jag läser din oxå. men du fucking uppdaterar aldrig

2011-03-07 @ 23:34:29
URL: http://amandaau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0