Blond, tant, kines och blind..

.. Sex?

Hejsvejs! Första dagen på lovet jag tar det lugnt här hemma, tror jag? Och fyfasiken vad skönt. Har kollat på en 4 timmars lång film med päronen och käkatttt. För övrigt så känner jag att jag blir sämre och sämre på att uppdatera.. Och dessutom har jag börjat prata som en tant. Har börjat säga saker som "Ja det må jag säga".. Heeeeela tiden!

Vad annars? Jag är blond igen! Visst trivdes jag i brunt, men jag tycker själv att jag passar bättre i min naturliga hårfärg. Så det känns asbra! Lovet har varit jättemysigt än så länge. Orkar inte förklara allt jag gjort men på ett ungefär.

Jag har umgåtts mycket med Flow, i strt sätt varenda dag. Och även Nathalie, Emelia och Sofie. Igårkväll åt jag på en kina restaurang här i Åkersberga med Flow, Line, Marcus & Emil. Hur mysigt och gott som helst. Efter det träffade jag Linnea och hon sov hos mig. Idag har jag lunchat med Juni, Tove, Wilma, Natha & Flow! Så härliga tjejer. Och införskaffat ett par byxor har jag också gjort. Åh, ett till tant ord..

Sitter just nu och fixar lite med lösnaglar jag köpte idag, blir väl helt okej haha. Imorn ska jag till Centrum på syntest, så Nathalie och eventuellt Flow ska hänkaaaa. Senare får vi se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool

2011-03-04 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0