Hemmaaaaaaa!

Hej sötisar! Ska just börja med en ny header, får panik av att kolla på min fula.. Haha.

Idag så har jag umgåtts med min fina vän Julia. Min allra bästa vän.. Åh vad jag älskar dig. Vi har spenderat eftermiddagen på donken, pratat om saker bara vi kan prata om. Underbart! Käkat glass och bara myst. Efter det gick vi till centrum och träffade Jonathan och Emil en snabbis, sedan vidare till Heavenly inc för att kolla Julias piercing.. Den höll tydligen på att stötas ut av kroppen, så hon var tvungen att ta ut den.. RIP!

För övrigt så har dagen i skolan gått jättesegt. På lunchrasten gick jag hem till Jonathan i någon timme och myste, kollade lite på en film och sådär. Också en utav mina allra finaste. Tack för att du finns! ♥

Nuuuuu ska jag börja på den där jäkla headern, kommer nog ta ett tag men den kommer upp ikväll tror jag!

Älskar dig fuling ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog du din navel piercing ?

hade de åldersgräns?

hur mycket kostade de ?

snälla svara älskar din blogg :)

2011-03-19 @ 10:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0