Svar på kommentar!

1. Vart tog du din navel piercing ?

2. Hade de åldersgräns?
3. Hur mycket kostade de ?
Snälla svara älskar din blogg :)

2011-03-19 @ 10:43:10

Självklart ska du få svar på dina frågor, dock tycker jag att det är tråkigt att ni är anonyma när ni kommenterar! Men det är ju erat val, I'm just saying!

Jag tog min navelpiercing på en salong som ligger på Odenplan, som heter Lenas eller Alenas studio! Står lite olika över allt. Det finns iaf lätta vägbeskrivningar på google, bara att söka!

Ja, stället har en ålersgräns, 14 år ska du vara för att få pierca dig där. Förälder ska du ha med dig också. De flesta ställen är från 15 år, men det här var ju toppen då med tanke på att jag inte fyllt 15 än. Så är du under 14 får du helt enkelt hitta ett annat ställe, eller vänta!

Allt som allt blev det 660 kr, vilket egentligen är ganska mycket. Men det kändes seriöst och ja, säkerheten först! I priset ingår rengöring till piercingen, själva smycket och sedan att man kan komma tillbaks dit när piercingen har läkt, så byter dom piercing på en! Funderar på ifall jag ska åka dit imorgon och byta min, har faktiskt haft min i 9 veckor idag. (Läkningen tar oftast upp till 6-8 veckor)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde de ont?:)

2011-03-23 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0