Shut up and enjoy the music

Escape the fate - On to the next one

Gammal men funkar fortfarande. Enjoy

 


Hola bloggen! Är hemma med Prillis nu efter en mysig utekväll. Har varit nere vid stranden med lite mysigt folk, umgåtts och socialicerat mig! Ett nytt ord jag lagt till i mitt aktiva ordförråd. Socialicera. Låter så.. Smart. Vi badade med en jävla massa sköna killar och tjejer, det blev faktiskt något av den här kvällen trots allt!

För övrigt har dagen varit chill, fy helvete vilket skönt väder. Åkte först till solberga med brudarna och åkte sedan hem till mig med alla för att bada i min pool, så det gjorde vi. Gryyyyyyyymt. Vad mer ska jag säga? Imorgon ska jag på bio med min underbara Julia. Fast först till tandläkaren och sedan till stan. Vi höööörs babes, ska socialicera mig med Prill nu. Sleep tight! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0