Oups

Babys! Jag har inte bloggat på åååååår, men anledningen är att jag varit i Grekland i två veckor och kom hem igår! Har inte tänkt på att berätta det, hoppas ni förlåter mig för det ;) Det var förresten jätte kul i Grekland, har solat och badat galet mycket. Bilder kommer antingen ikväll eller imorgon!

Direkt efter jag kommit hem runt 16.00 på eftermiddagen fick jag skjuts hem till Jonathan och myste med han ett tag. Fyyyy helvete vad mycket jag har saknat honom. Vid sex tiden skjutsade hans bror mig till centrum där jag mötte upp brudarna, åt middag på Golden och åkte efter det hem till Emelia. Det var jätte mysigt, har verkligen längtat efter såna kvällar när jag varit borta! Sov kvar där också.

Ikväll ska jag börja med att åka hem till Nathalie med några och jag vet inte exakt vad vi ska göra, det får vi se. Men jag hör av mig! Tjo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0