21/6

Heeeeeje bloggen. Är hemma nu, har käkat och bara degat ett tag. Idag har jag och Flow städat igenom nästan hela min båt för pengar. Fyyyfan vad jobbigt, men det är väl värt det. Pengar behövs alltid! Efter det åkte vi till centrum för att fixa lite grejor.

Gårkvällen spenderades hos min underbara pojkvän som fyllde 17, lika mysigt som alltid. Bra flickvän är jag också som glömde ge honom hans present.. Haha fy, han ska få den nästa gång vi träffas iaf. Snart fyller jaaaaag år också! Wiho. Ziggy Marley, schyyyyysst! Wellwell, nu ska jag städa mitt rum och sen träffa Linnea en stund. Smell you later!

Grattis i efterskott älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev du och jonathan tillsammans? det verkade som att det gick ganska fort efter att ni lärde känna varandra som ni blev tillsammans men jag vet ju inte :P berätta vem det var som tog första steget och ifall ni har varit på g eller tillsammans ända sedan ni lärde känna varandra !

2011-06-23 @ 11:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0