Dance, dance

Prill jag ber dig, lyssna på den här låten till refrängen. Den kommer du nog gilla!



VEM/VILKA AV DINA NÄRA OCH KÄRA..


var du med senast?: Julia, right now
smsade du senast?: Jonathan
fick du sms av senast?: Mamma
saknar du?: Nathalie & Line
litar du på?: Julia till 110% och annars min pojkvän, Prill & min familj. Andra mer eller mindre.
pratade du med senast?: Mamma
vill du berätta något för?: Hm..
vill du prata med just nu?: Ingen speciell.
sa jag älskar dig, till dig senast?: Jonathan
bjöd du på en glass senast?: Inte en aning
är du kär i?: J ♥
var i ditt rum senast?: Julia är här just nu
gosade du med senast?: Jonathan
sjunger strålande?: Flow
vet din största hemlighet?: De närmsta
har du sovit hos flest gånger?: Julia antar jag, och Flow
vill du helst döda?: Vill inte döda mina nära och kär
låg du med senast?: Gissa!
är din nyaste vän?: Simon kanske.. ?
åt du mat med senast?: Julia
vill du ge en kram just nu?: Vem som helst, nästan!
åt du middag hos senast?: Prill.. ?
vill du bryta dig in hos?: Line och råna alla kläder hon äger
såg du på film med senast?: Jonathan (?)
badade du med senast?: Julia, badkar inatt!
åkte du ett fordon med senast?: Julia
såg du senast?: Julia
chattade du med senast?: Adam, ingen utav mina nära och kära direkt men!

Kommentarer
Postat av: pernilla stjernholm

Fan vad schysst låt! Älskar refrängen!!

2011-07-13 @ 20:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0