MOPPEKORT

Hej sötnosar! Gårkvällen spenderades hemma hos Simon och nu sitter jag hemma hos Julia  framför datorn medan hon packar till Norrland. Vi åker på onsdag, ååååh tagg! Hur som helst så var det jätte mysigt hemma hos Simon, vi kom hem runt 3 inatt och var hur trötta som helst. Har åkt en jävla massa moppe också, klarade provet hur bra som helst! Sååååååå sjukt glad.

Nu ska vi ta mopparna hem till mig, Julia ska sova hos mig tills på onsdag så det är aaaaaas nice. Får se vad som händer ikväll, något blir det väl säkert! Funtar på att fråga min syster ifall vi kan åka in och käka middag någonstans ikväll. Smell you later! ♥

Igårkväll, grillmeister var i farten


Dagens frulle på Julias altan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0