Baby don't feel my pain

Hello stalker! Kvällen har spenderats hemma hos min pojkvän, 3 månader idag! Helt sjukt hur fort tiden går. Igår var jag och några vänner och kollade på Alice Cooper på grönan, eller okej vi SKULLE kolla på han, men det var omöjligt att se någonting bakom allt folk. Istället åkte vi en jävla massa karuseller osv, hur kul som helst. Efter det sov jag hemma hos Prill.

Onsdag och torsdag som kommer nu ska jag bara vara hemma och nöta moppe teori eftersom jag inte klarade provet igår. Det sööööög, men det går bättre nästa gång. På fredag ska jag försöka igen så det är bara att hoppas på det bästa! Nuuuuuuu ska jag ner och käka. Tjing!


Tagen den sista Juni 2011, min sista dag som fjortis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0