15 år!

Hola! Det var bara 2 eller 3 dagar sedan jag bloggade och jag har redan hunnit fylla byxmyndig, gått på Ziggy Marley på grönan, firat min födelsedag med världens underbaraste personer, pluggat en hel del till moppe provet jag ska ha på måndag osv.

15 år. I ett helt fucked up samhälle. När jag tänker efter så har det hänt galet mycket det senaste året. Från att fylla fjortis (som jag nog många dagar har levt upp till mycket väl) till att fylla byxmyndig, straffmyndig, till att få köpa energidricka lagligt och till att få köra moppe lagligt. Under det senaste året har jag lyckats med en hel del. Men en del av sakerna tänkte jag radda upp på en lista här nedanför. Enjoy:

♥ Gått igenom mitt livs NÄST svåraste period. Grät mig igenom hela denna period och gjorde inte ett skit för att göra det bättre. I ett halv år höll det på, fram och tillbaka. Det är farligt att bli kär i en främling. Intalade mig själv att även om det innebar att jag fick lida så var det han jag skulle ha. Jag är inte personen som ger upp i första taget heller, och det där kriget skulle jag vinna. Som tur är gjorde jag inte det. Det är jag lycklig över idag.

♥ Sett ett utav världens bästa band uppträda live. Rise against med Julia i Mars var fan något av det bästa jag varit med om. Kicken man fick bara av att se medlemmarna kliva ut på scenen och göra deras grej. Att även få dela ett utav livets största upplevelser med sin bästavän är inte heller helt fel. Helvete, det där ska jag göra om. Joe Principe är min gud.



♥ Lyckats med att få min systers ex att falla för mig. Och lyckats med att falla för min systers ex. Det blev alltså något mellan oss. Och det höll en period. Det var okej för alla, men för mig fungerade det inte. Det kändes helt enkelt inte rätt. Emil är världens underbaraste men för mig är han, och har alltid varit en vän. En riktigt jävla bra vän.

♥ Färgat håret brunt för första gången i mitt liv. Gud, det var verkligen inte min grej. Men samtidigt saknar jag det mörka.. Vi får se vad som händer till hösten, jag kanske slår till igen? Fast mörkare..? Fan, nu vart jag taggad. Detta är inte bra.



♥ Blivit kär. Lyckligt kär. Riktigt jävla lyckligt kär för första gången. Det här är det absolut bästa som hänt på hela året. Det finns inga ord, jag bara ler. Det här är helt overkligt. Existerar äkta kärlek så har jag konstant upplevt den i över 3 månader nu.



En glad fjortis på slutet av sommaren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0