2010

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Absolut! Jag var i Italien, gick igenom en avlägsen "väns" avlidande, blev desperat kär, slingade och blondsprayade håret, körde moppe, började använda mittbena, "ärvde" en systemkamera, åkte buss i 8 timmar, kollade på skräckfilm på bio, fick betyg osv.


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns dom inte

Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Schweiz, Tyskland & Italien

Schweiz, Mars (?)
Bild 1. Pappa
Bild 2. Emma, jag, Daniel, Annika & Elin på någon restaurang

Är det något du saknade år 2010 som du vill ha år 2011?
Solresor, vilket jag kommer få!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Ingen aning

Vad var din största framgång 2010?
Gick från G till VG i några ämnen på kort tid, haha kommer inte på något annat..

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har varit magsjuk och har influensan nu. Annars har jag klarat mig.

Bästa köpet?
Min canada goose!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
En hel del!

Hur tillbringade du julen 2010?
Hemma med familjen och en del av släkten!

Blev du kär under 2010?
Yesbox
Bästa boken du läste 2010?
14 år till salu, helt klart

Största musikaliska upptäckten?
John Mayer, System of a down


Årets bästa film?
Dear John!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Den firades med tårta, en massa vänner och bad!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Bättre betyg

Vad fick dig att må bra?
Alla som står mig nära, som de har gjort alla andra år också! Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du för betyg? =)

2011-01-04 @ 13:30:34
Postat av: dilnaz

Fin blogg :D

2011-01-06 @ 04:28:24
URL: http://phantomrider.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0