Skärgårdsstadsskolan

Sitter i datasalen med Nathaliiiiiiiie och har just skrivit ut lite grejer till min So redovisning imorgon. Inte taggad, men allt sitter i min hjärna nu typ. Så det går nog bra antar jag. Får jag inte VG tar jag självmord.

Men nog pratat om skolan. Hur är det med er? Som att ni kommer svara på det liksom. Åh, jag och Nathalie sitter och längtar till sommarn.. Det kommer bli så otroligt soft! Har redan inbokat att jag ska till Grekland, Norrland, Väddö, Sandhamn och så kommer jag vara hemma en hel del också. Life is wonderful.

Samos, Grekland. Hit ska jag bl. a i sommar, plus ett annat ställe på Grekland. Blir borta i två veckor, lär ju bränna mig eller bli uppäten av en haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0