RAISE YOUR GLASS

Tjo sexy's! Läget just nu är låååååååååågt.. Gör ingenting typ, och ska inte göra något speciellt ikväll heller. Skönt? Jodåjodå. Ska sova hemma och försöka vända tillbaka dygnet, haha men nej? Ska sitta uppe framför datan och snacka skype hela natten. Har inga planer för imorn heller. Är typ taggad, ska snart färga håret brunt och pierca naveln! Hittade en piercingstudio idag som man måste vara 14 för att pierca sig på, det var skitsvårt att hitta någon där man inte behövde vara 15+. Så det är superschysst!!!

Nog om det nu, vet ni? Jag tänkte börja bli aktiv på bloggen igen. Lägga in bilder, musik, skriva om mina åsikter, lägga in outfits, bilder på vad jag köpt osv. Och skriva texter! För fyfan, jag är bra på att skriva. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0