Ett helt år

Ser ni förändringarna?

Januari 2010

Naturligt blond, ofärgat hår och alltid samma frisyr uppsat med ett hårspänne.
Blek som ett lik dessutom och gick alltid runt med tjockis tröjor och leggins.


Februari 2010
Slingade håret för första gången, blondare. Jäääääääättetunna ögonbryn!


Mars 2010
Här började mitt hår bli långt igen.


April 2010
Fiiiiint hår..


Maj 2010
Fräääääääknig


Juni 2010
Sooooooommrig och fräsch! Fin lugg, fin hårfärg, SAKNARRRRRRR.


Juli 2010
Typ brun för att vara jag?


Augusti 2010
Finns inte så mycket att säga, eller?


September 2010
Började med fläta på sidan nästan varje dag, fint iofs..


Oktober 2010
Superblond, minns att jag skulle på tjejmiddag hos Line. Saknar de tiderna,
trots att de bara var några månader sedan.


November 2010
Lockat håret och grejer.


December 2010
Min sista månad som blond.


Januari 2011
Färgade håret brunt. Trivs i det, men saknar mitt blonda hår..
Men det kommer tillbaka om inte allt för lång tid.


Så, tycker ni att jag förändras med åren? Jag ser skillnaden iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0