California dreaming

Är ledsen för att jag inte bloggat så mycket på senare tid.. Känner inte att jag har tillräckligt med tid för det just nu, men det går i svackor och det får ni stå ut med. Gör så gott jag kan, bloggar när jag har tid och det är inte så ofta egentligen. Visst sitter jag mycket vid datan, men det är inte alltid jag orkar.

2011.. Lever livet, det är så sjukt nice. Har alltid varit så ospontan förut, gillade att ha allt planerat. Visst, jag gillar fortfarande att planera och så, men om det blir ändringar i skemat är det inga problem! Uppskattar helgerna mer än någonsin, men även skolan. Livet känns underbart just nu.. Har ingen som bestämmer vad jag ska göra utanför familjen, bara jag själv. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0