Tips!

Volume Million Lashes

 

Den här mascaran är så gryyyymt bra! Enligt mig alltså. Så värt att testa, du kommer inte ångra dig. Jag får mycket längre ögonfransar än vad jag egentligen har, och ännu längre än vad jag får utav alla andra mascaror jag testat. Den är inte alls kladdig, den torkar snabbt och den är inte klumpig på något sätt. Borsten är av gummi och det är bäst enligt mig. Ett annat tips ifall ni skulle vilja testa den, är att ha en annan mascara under. Bara någon som gör grunden, och mascaran på bilden sätter sig inte så bra på underfransarna, så det är bara att ta en annan mascara på dem först. Iallafall, så finns den här mascaran att köpa på bl. a Kicks för 179:-, och lite billigare på H&M. Ungefär samma pris på Åhlens, Lindex osv. Det finns en eyeliner som hör till också, och även den fungerar skitbra utan att kladda eller så. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0