Teenage dream


Busig?

Lördag idag, uppe ovanligt tidigt.. Men det är väl skönt att ha hela dagen framför sig? Iallafall så var gårkvällen mysig. Efter skolan gymmade jag med Flow, duktiga tjejer! Sen åkte jag hem, och gissa vem so hade kommit hem? Min syster!!!! Så jag pratade med henne, käkade pizza och kollade på film. Runt tio så gick jag ut och mötte Flow och gick en långpromis med henne, jäklar vad vi hade mycket att prata om! Hon är verkligen bäst måste jag bara påpeka. När jag kom hem så satte jag mig framför datorn en stund, sen blev det sängen och somnade runt 1, 2? Mycket chill kväll alltså.

Och idag ska jag.. Hm, jag vet inte riktigt! Träffa Flow vad jag vet, sen ska antagligen Flow och Julia sova här! Myspys. Men nu ska jag gå och käka frulle, c'ya!

Kommentarer
Postat av: emilia

vilken söt bild på dig :) <3

2011-02-21 @ 18:55:41
URL: http://eemiliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0