sAtUrDaY

Goodmorning sunshines! Ligger kvar i min säng, men ska snart ner och käka frulleeeee! Btw, vad var det nu igen när man drömmer att man har sex med någon? Har hört att man har psykiska problem då eller något liknande, iallafall när man kommer ihåg hur det gick till när man vaknar. Eller så har jag bara sexbrist eller är jävligt ensam ;) Only god knows...

Haha, vaknade på preciiiis rätt sida av sängen idag, är skitpigg! Och taggad för ikväll! Wihooooo, men hur som helst... Käk, brb!




Vad?
Schysst väder i ss förresten, spöregn. Åhåhåhå inte ens det gör mig deppig!

Kommentarer
Postat av: HS

Hej.. "min" blogg ser skittråkig ut för tillfället men den ska fixas! Ska vi följa varandra på bloglovin? Taaack!

2011-12-19 @ 22:19:24
URL: http://oneplusonee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0