14/12

Ska snart sova, kände bara att denna tråkiga bloggjävel måste uppdateras någon jävla gång. Mitt liv rullar på, det går framåt. Fått reda på några av mina betyg och det ser la helt okej ut, hoppas inte jag har mindre poäng den här terminen än förra bara. Då dränker jag mig själv utan tvekan. Ska komma in på den linjen jag vill gå på, tänker inte ha något andrahandsval. Nej, Tibble it is!

De senaste dagarna har jag promenerat lite med Jocke och Line. Blir alltid pratsugen såhär på kvällskvisten! Annars då, har varit och kollat på lite julklappar med Emelia idag, gick väl sådär. Har inga pengar dock men det löser vi. Imorgon blir det gymmet för första gången på evigheter. Åt helvete med träning, men det är väl värt det i längden. SKIIITSAMMAAAAA detta är ingen jobbig träningsblogg. Godnatt!

(Låter som en bitter jävel men jag är faktiskt jätteglad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0