Rockin' ur mind

Holaaaaaa! Har inte bloggat på ett par dagar, men den här helgen har inte varit speciellt spännande. I fredags bjöd Line med mig till hennes klass julbord i Engelska skolan, det var faktiskt kul! Sköna människor. Resten av kvällen var jag med Line och busade. I lördags åkte jag hem och bakade med min mamma! Jätte mysigt. På kvällen åkte jag, mamma och pappa och åt middag på restaurang. Efter det fick jag skjuts hem till Nathalie där vi myste och skrattade en hel del. Brudarna kom dit sen och vi gjorde inte så mycket. Träffade trå-boysen en stund tills det var dags att åka hem. Påvägen hem tog jag en sväng förbi Jocke och umgicks med han och Philip ett tag. Hoppas och tror det blir mer drag nästa helg. Lokalfest, ajjemeeeeeeeen! Nu tänkte jag ljuga och säga att jag skulle sätta mig ner och plugga. Öööeeeeh, har inte ett skit att plugga på! Tjofftjoff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0