Blandade känslor

Herregud, jag har inte ens loggat in på mitt bloggkonto på evigheter. Det syns klart och tydligt på statistiken, men några trogna läsare har jag kvar iallafall! Jag har mina anledningar, och jag tänker inte skriva ut allt på min blogg som alla är tillgängliga till. Men orsaken är bl. a annat att jag varit på konfirmationsläger i 10 dagar nu, kom hem idag. Det har verkligen varit hur kul som helst, har lärt känna så sköna människor så det finns inte. Förutom det så har jag inte haft ork att ens tänka på bloggen pga andra saker som förändrat mitt liv helt och hållet. Har fortfarande svårt att förstå att jag ligger här nu, utan pojkvän. Det har inte riktigt bankats in i mitt huvud än.

Imorgon ska jag göra en otroligt svår sak som kräver både mod och styrka, vilket jag har väldigt mycket brist på i mitt tillstånd. Men jag ska. För jag kan. Vi får se hur det här går. Kvällen kommer i vilket fall som helst spenderas på Ung 08's efterfest i Kungsträdgården. Det kan ju inte gå fel.. Eller, kan det? Haha, tjoff!

Tumblr_lq30vp888m1qc1lbjo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0