Wiho

Godmorgon bloggen! Kolla hur tidigt jag är vaken? Ovanligt för att vara jag. Men det är härligt att inte sova bort hela dagen också, visst? =)

Idag är det onsdag, lov och jag har ingen aning om vad jag ska göra fram tills klockan två, då Linnea och kanske Prill kommer till mig. Kanske kan sola..? Är det tillräckligt varmt idag? Hm, får kolla det snart. Men först blir det frukost iallafall! Smell you later baby's ♥

Update: Vet ni? Tar en walk i lilla skärgårdsstad i väntan på bättre tider, och kanske till och med
förlorar några kalorier på vägen! Lurarna i, mitt bästa humör är på, taggad som fan och allt är helt jävla underbart. Nuuuuu kör vi/jag!


Taggad tjeeeej! Älskar naglarna by the way, go emo typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0