Sötnosar!

Hemma! Dagen har varit den jobbigaste på länge, men ändå kul. Praoar på Bikbok, och det är inte lite att göra kan jag säga! Sortera efter material, storlek, tryck, färg, larma tusentals med kläder, hänga upp allt på galjer, vika RÄTT, springa runt och rätat till plagg som hänger fel, plocka upp saker från golvet osvosv. Fuck my life! Men det är väl bra träning eller något. Har i vilket fall kämpat som en jude i 7 timmar.

Åkte med Julia från Täby klockan 5, kom hem till Jonathan runt 6. Vi myste ett tag till klockan blev åtta och jag var tvungen att springa till bussen. Kom hem, käkade donken med päronen en snabbis innan jag gick ut igen, med Flow den här gången. Vi satt och pratade om allt möjligt i någon timme, och nu är jag hemma. Var mysigt som vanligt!

Ska hoppa in i duschen nu, sen plocka lite i mitt rum och sen sova. Tar nio bussen imorgon igen så att jag är i Täby vid tio. Uppdaterar mer imorgon! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0