Bio med världens bästa

Hallå sötnosar. Är hemma nu efter att ha varit på bio med Jonathan, vi såg på I am number four. Den var faktiskt bra, bättre än väntat! Så det var mysigt. Efter det gick vi vilse, utanför täby centrum liksom?! Hahaha.. Garvar. Sen åkte vi med en buss runt tio, men jag var så jävla kissnödig så vi gick av vid söra och gick till statoil hehe. Satt i centrum ett tag efter det och frös ihjäl, käkade godis osv. Myspys.

Imorgon ska jag till centrum med tjejerna och köpa godis och mys till kvällen, då vi ska hem till finaste Emelia och bada jacuzzi och mysa järnet. Det blir säkert askul. Ska hem till Jonathan på dagen också om det blir som planerat, tröttnar aldrig på min lilla eeeelskling!

Nej nu ska jag dra mig mot min varma säng och mysa ner mig under täcket.
Sov gott allihop! Love


Ser lite efterbliven ut, men det är så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0