you are my angel ♥

hejsan svejsan alla bloggläsare :) emelie här. maria är lite lat, så hon orkar inte blogga :) tur hon har mig då ! nemen aa, maria, you know i love you ! hur svårt/jobbigt du än har det så finns jag ALLTID här och ställer upp för dig ! precis så som du gör för mig. du är så mycket mer än man kan önska dig, du är så jävla fin maria! förlåt för hur jag varit senaste tiden, ledsen och allting .. men jag är så glad över att jag har dig, du får mig alltid så glad, alltid får du mig att skratta. och de är så härligt med dig, jag kan vara mig själv. prata om vad som helst, för jag vet att du lyssnar på mig, vad det än är. jag orkar inte skriva så långt :) men jag älskar dig och det vet du !
bästavän, livskraft & glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0