it's you


Hej snyggingar! Jättechill kväll för mig ikväll, men det är skönt. Runt åtta så gick jag ut med hunden, hann gå en bit till en korsning då jag får ett sms av Marcus. "Ser jag ens dig?" Nej det tror jag verkligen inte svarar jag, så ringer jag upp och säger att dom sitter precis nedanför där jag hade stått och sett ut som en bortsprungen neger typ, hääärligt. Så då gick jag dit, och var med han & Daniel ett tag. Lite senare kom Nucke dit med sin epa, haha as frän. Och där nere var vi i någon timme, gjorde inte mycket alls. Marcus försvann helt random bort med min hund ett tag, sen kommer han tillbaks från ett helt annat håll än vart han gick.. Jag slapp ju iallafall gå längre med Bamse så det var iförsig najs! Sen iallafall så mötte jag Linnea vid mördarbacken, vi gick hem till mig och hon lånade lite kläder. Sen så har jag bara haft en asskön kväll, lite framför tv'n och lite framför datorn typ. Imorn blir det att sova hos min älskling Julia, mysigt. Får se vad vi hittar på, antagligen inte mycket för vi har inga planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0