förlåt!

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅT MIG FÖR ATT JAG ÄR VÄRLDENS SÄMSTA PÅ ATT UPPDATERA! Men jag orkar verkligen inte ibland! Så förlåt för det, ska försöka ta igen det nu och fortsätta som vanligt. Kan iallafall sammanfatta de senaste dagarna lite kort;

Onsdag - Åkte hem direkt efter skolan för att plugga, hinner plugga det mesta och sen skriver Emelie och frågar om jag kan komma till henne för att hon behövde prata. Självklart gjorde jag det, tog en buss runt sex tiden och gick hem till henne, där var vi bara ett litet tag för vi gick nästan direkt till Saras Grill & Pizza och käkade och bara pratade. Jättemysigt, mår så bra av att vara med henne. Sen kom mamma och hämtade mig där.
Torsdag - Gick upp klockan 05.30, även fast vi hade sovmorgon, och tog en buss hem till Marcus typ 06.50. Ja, fråga inte varför.. Haha, nej men skulle lämna hans tröja och umgås lite med honom. Varför inte liksom? Tss, sen drog jag till skolan direkt från han och efter skolan åkte jag & Julia och käkade på donken. Mysigt.
Fredag - Var ledig från skolan för att gå på begravning, vila i frid Douglas. Bland det hemskaste jag varit med om. En stor del av hans skola var där, ungdomar och familj överallt som bara står och gråter. Men det var faktiskt väldigt vackert. Jag & Pernilla kom dit och ställde oss utanför kyrkan, sedan kom det någon som jobbade där och frågade om vi ville gå in i kyrkan och sjunga för Douglas osv. Så det gjorde vi, vi satte oss på en bänk ganska långt bak i en liten kyrka. Lidingö kyrkan hette den tror jag. Vi sjöng lite, sen bar några ut kistan och resten av oss följde efter. Vi gick längs kyrkan, där massor av elever stod och kollade på oss när vi gick förbi, sen följde de också med på ett led till dit Douglas skulle begravas. De hissade ner kistan, sen fick man gå och lägga ner blommor om man hade med sig i graven. Jag & Pernilla hade varsin ros med oss, så vi gick fram och la ner rosorna och sen gick vi en bit längre ifrån och bara stog och kramades. Jag kunde knappt prata, och ännu mindra Pernilla. Vi bara stog där och grät, precis som alla andra. Jag hoppas Douglas kännde sig träffad, i och med att alla var där för bara hans skull. ♥ Senare fick vi skjuts hem av Pernillas mamma. Jag åkte hem, duschade och senare kom Flow hit. Sen kom Julia och vi gjorde inte så mycket, låg i min säng och halvsov hela kvällen. Dom sov här också.
Lördag - Åkte till stan med mamma runt tolv, vi gick runt och kollade på lite kläder och fikade och sånt mysigt. Vi såg på bio också, Salt hette den. Superbra actionfilm med Angelina Jolie som huvudroll. Sen runt nio åkte vi hem och sen blev det dator resten av kvällen. Var så grymt trött efter att ha gått på stan hela dagen så det var skönt. Juste, fick med mig 4 tröjor, balettskor & shorts hem.
Söndag/Idag - Första gången på baletten. Det var faktiskt kul, men jobbigt! Har inte dansat under hela sommaren, så jag är något sjukt otränad. Illa! Hm, inget mer att säga om idag. Jag & mamma ska snart börja laga mat, sen runt åtta ska jag ut och gå en lång promenad med Flow. Nu jävlar ska jag börja träna igen! Imorn blir det dans och på onsdag blir det gym igen, sen någonstans där i mellan ska jag försöka gå ut och springa också. Ser inte fram emot det, menmen!


Fråga inte.. Norrland 2010 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0