helt galet

Hej sötisar! Nu är jag hemma, eller jag har varit det ett bra tag. Försov mig idag, kom till skolan en timme sent.. Inte bra men så äkta mig. Men jag missade inte så mycket, så det är lugnt. Efter skolan åkte jag och Emelie hem till henne, käkade, kollade på skräckfilm osv. Shrooms! Svinläskig men hann inte se klart den, så ska se den igen i helgen med Marcus. Lär ju inte kunna sova inatt, men det är väl ingen big deal.. Pff. Efter att ha varit hemma hos henne så drog vi till hennes gudstjänst, satt där och dog i någon timme, vidare till SKUM och det sög lika mycket det med. Haha, nej men ärligt, så sinnessjukt värdelöst. Men.. Bullarna ska man ju inte klaga på iallafall. Haha hur tjock är inte jag egentligen? Too bad for me. Nej nu ska jag vara social med Marcus i skype, mer uppdatering imorn. Puss ♥

I love u more than words can say.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0