GE MIG!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FATTAR NI HUR NICE? Hit ska fanimig jag och Marcus om TVÅ år, svinlänge men vad fan. Jävligt värt att vänta! HELVETE VAD NAAAAAAAAAJS, här sitter vi och planerar och längtar så att vi dör. Nästan iallafall. MEN FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD JAG LÄNGTAR! Då är trots allt Marcus 18 & jag 16, då blir den en vuxen och ett barn! Haha, fränt. Peddopappa..

HUR NICE SER INTE DET HÄR UT ATT VARA PÅ EN SKALA?
Kreta på mallorca, så sinnessjukt nice! 9000 :-

Blue Star – DionysosBlue Star – DionysosBlue Star – DionysosBlue Star – Dionysos

Kommentarer
Postat av: mArcus

1år och 4månader ju!

2010-09-28 @ 18:11:45
Postat av: 4N70N

Kreta ligger inte på Mallorca.......... :P

2010-10-02 @ 20:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0