@ skype med mArcus

Hallå bloggen! Förlåt för att jag knappt bloggar, men finner ingen mening egentligen.. ? Men jag gör det helt ärligt för eran skull! Snäll jag är va? Haha. Den här helgen har iallafall varit gaaaaalet mysig! Ni vet ju hur min fredag spenderades - filmkväll med mina kära vänner Oscar, Nathalie, Julia & Emil. Sen igår så kom mina brudar hit och käkade tacos, Line, Julia & Flow. Mysigt, sms roulette, kladdkaka och grejer. Och en massa snack också såklart! Julia & Flow sov kvar, och Line sov hos Danne. Men idag så har vi bara segat alla tre. Sov i min mammas & pappas säng eftersom de inte var hemma, RÅSKÖN! Så där har väl ungefär hälften av dagen spenderats.

Åh längtar redan till nästa helg.. Lördagen kommer spenderas hemma hos älsklingen Line på en liten tjejmiddag, det är allt jag vet. Resten av helgen får vi se vad som händer då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0