hemma!

Hej sötnosar! Kom hem rung halv ett från Oscar, där jag var med Emil, Julia, Nathalie & Oscar såklart. Vi kollade på två filmer, Disaster movie och någon annan typ mord grej. Haha den första är ju egentligen helkass men den fick funka. Den andra var faktiskt bra, fast jag sov bort typ halva filmen.. Men ändå. Vi käkade godis och hade det mysigt. Imorn så ska mina brudar sova hos mig - Line, Julia & Flow! Vi ska typ bara ha hemmamys, vad jag vet. Men imorn runt tre tiden så ska jag och Julia in till åkersberga och köpa lite saker, och nog möta upp Emil för han skulle nog käka någonstans med oss. Wellwell, nus ka jag data mig lite till och fortsätta snacka skype med Marcus, sen blir det sängen som gäller för jag är dööööötrött! Puss & godnatt ♥

TI AMO, I LOVE YOU, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0