right on time



Heeeej alla söta & fula! ♥ Har just käkat billys pizza och kollat på något jätte bögigt program med min mamma & pappa. Jag kom hem runt 9 efter att ha varit hos Oscar med han och Emil, och Nathalie en liten stund fast har varit med henne i stort sätt hela dagen. Efter skolan tog jag & Natha bussen in till centrum, gick till hennes sjukgymnast och hon sjukgymnastade sig, nej jag vet inte vad dom gjorde där inne egentligen.. Men lång tid tog det! Så jag satt där och lyssnade på musik ett tag, sen kom hon ut och då gick vi till centrum och tog 622an därifrån till skärgårdstad. Ja vad gjorde vi? Vi träffade Oscar, satt och lodade på vägen, kulkul. Sen tog vi moppemopeden hem till Oscus och sen kom Emil dit, Nathalie drog nästan på direkten men jag stannade kvar någon eller några timmar iallafall. Vi typ lyssnade på musik, snackade massa, pratade med Oscars HELSKÖNA föräldrar och testade Oscars nya säng. Åh det där lät ju väldigt fel. Men vi typ låg och snackade om.. Döden? Usch. Sen skjutsade Emil hem mig och då käkade jag direkt och sen blev det ju datan såklaaaaart! Unusual right? No. Ska fortsätta med det jag gör.. Ingenting? Även fast jag bör plugga. Busigt värre, nej men strejkar faktiskt just nu med plugget för att alla mina favoritlärare har slutat på nästan samma gång. Fuck life. Menmen, ha en fortsatt trevlig torsdagskväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0